Ny Blugg :P



Cha Cha

Har Gjort ny blogg .. Om ni vill följa mig via IFK så har ni den är : youngfellows.blogg.se
 
Adda!

Ozcaarstyle @ Youtube 
Ozcaarstyle @ bdb
Ozcaarbooi @ Kamrat.com
[email protected]
0708898782 @ Mobil ??
Ozcaarstyle @ Skype


Här kmr några bilder och Sköna filmer :P







Marcus <3






Sandro<3







Sandro ..... <3






Marcus <3







Ahmed <3

3 6 0






Marcus <3







Marcus <3







Simon på NRJ in the PARK :P






1,2 min kvar <3






Cp bild??






Cp bild :P Knappen och Hakim<3





Cp bild igen :P Knappen och Hakim<3





Knappen var bäst !





Hakim Lekte DJ när Knappen spelade







Hakim ...






Hakim







Samma Hakim






Fortfarande ?





Cp bild?







Inte fan vet jag vem de var??









:P










Lazee!!!!!!!!!!








:??





Lazee<3










Damp bild??





........







:P







Mohombi <3







Jag och Mohombi <3





Jag och Lazee tror jag :P





Jag och Knappen :D<3





ooooh!!!






Tack för dagen på Liseberg! Hade ROLIGT som Fan


Tack 

Herman !
Zid!
Erik

Och ni andra som va med oss tieeeep :P




Hde bra! Ska te Stadium XXL .......


Juste ... Stadium heter inte XXL lämgre :P De ska ttp bli en störr som ligger 1 km ifrån Gammla XXL :P


xD





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0